Merveya valla kuzum ben ev hanımıyım eşim sigortamı yatırıyor evlenmeden önce calışma hayatım vardı kücük yaştan beri çalışıyorum sigorta gün sayım cok iyi o yüzden devam ettik yatırmaya. 32+1 de nst ye bağladı cok sükür herşey iyi ama erken doğum riskim var doktor sordu calışmak istemiyo musn diye hayır dedm😂 yazdı raporu☺️ calışamaz raporu yazdı tabi. Doktorum benm isteğim doğrultusunda yazdı yani