Demeseydim daha iyiydi sanki🤣🤣
Teşekkür ederim tarator kesin olsundu😸😸😸 valla eşimin çoğu arkadaşı bekar kaynanamlarla görüşmüyoruz bazı sebeplerden dolayı, görümcemi geçen sene çağırdım mesela geldi ama ben 5.5 yıldır evliyim bir kere olsun çağırmadı. Bende sürekli çağırmadım ama geldiği zaman yemeksiz gitmezdi uzun oturunca, en iyisi biz yiyelim eşimle arkadaşları evlenirse o zaman davet ederim. Yedirip içirmeyi seven de biriyim ama karşı taraftan adım gelmeyince benimde yapasım gelmiyor maalesef. Yap yap afiyet olsun 🤤