Merhaba anneler size bir şey danışmak istiyorum 2.gebeliğim 16 şubat son adet tarihim 22 şubatta beta test doktor istemişti 275.4 çıkmıştı bugun ulturasonla muayene ettik 6+1 dedi kan istedi tekrar bu sefer de kan degerım 949.5 çıktı doktor 10 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi bu durum normal mi, çevremdekiler bu artış cok az 15 gün için dıyor kimyasal gebelik olabilir dediler ama doktor bana boyle birsey demedi boyle bır durum yaşayan var mı olabilir mi