35_tecrube İyi günler hanımlar güzel annisler benim 12 yaşında kızım var ocağın 29 da ilk kez adet oldu subattada marttada olmadı ne zaman olur aceba ben ertesi ay olmuştum küçükken kızım ne zaman olur aceba doktora götürmek yada danismam gerekmi???😘😘😘😘
esraEb 35_tecrube ben ilk adetimde senede iki kez olmuştum. Aydan aya değildi. Bir iki sene öyle sürdü ondan sonra da çok şükür düzene girdi. 30 yaşımdayım her ay düzenli olurum.
KLORAKHANIM 35_tecrube oyyy 🥰 ne minik yasta tanismis ❤️ saglikli bir insan olsun pıtırcıkk ❤️ bende her ay duzenli olmaya baslamistim 5. Aydan sonra 2 ayda 1 oldum 1. Senem tamamlaninca duzene girdi 27 yasindayim gunu gunune saati saatine oldum hep
Kiraz53 35_tecrube bende öyle olmuştum 1 adet oldum 1 sene olmadım doktora götürdüler kist varmış ameliyat oldum ertelemeden hemen doktora götür qbla
en_guzel_emanetlerim 35_tecrube doktora da görürseniz muhtemelen aynı şeyi söyleyecektir kendi genç kızlığımdan biliyorum ilk regl olunduğu zaman 3 yıl kadar düzen beklemiyoruz 1 ay olup 3 5 ay olmamak normal demişti doktorum
35_tecrube Kendimden korktuğum için sizlere sormak istedim ben 13 yaşında ilk oldum 14 yaşında kist varmış kistten amelyat oldum hem kış hem yumurtalığımin biri alındı o yüzden endişem belim karnım ağrıyor diyor ay sonu geldiğinde ama leke yok