Merhaba kızlar 2 3 gündür gecmeyen bogaz agrım be bas agrım var artık iltihap oldu kulagıma vuruyor bir yandan ölsürük 2 gündür acile gidiyorum yapabilicegımız bısı yok diyip gönderiyorlar sadece bir serum ıhlamur kus burnu da içtiysem fayda yok artık dayanılmıcak sevıyeye geldi lütfen bildiklerinizi paylasırmısınız 18 haftalık hamileyim