Hasret33 Kızlar geceleri ve yürüdüğümde sağ kasık ağırısı oluyor sertlik oluyor ağrıyan yerde 2 gündür var o agrı 15+1 haftalığız bu haftalarda olabilen bi durum mu doktora görüneyim mi 🤔
Beriyytann Hasret33 benmde tam tersi sol tarafta oluyor 19 haftalığız nefesimi kesiyor resmen iki gündür sabah kalkarken ve gece yatarken doktorumu aradım bebeğin kemiği dedi ama bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😞
Tubaeyvzz Hasret33 o haftalarda benimde oluyordu bazen oldugum yerde kalıyodum adim atmıyorum her adim arttığmda anlattığın gibi oluyodu çok korkuyodum daha sonra geçti ama endişelenme 😊
Uguriklima Korkmayın bende de oluyordu doktor bebeğin yeli dır dedi halk arasında öyle biliniyormus yani doğumdan sonra kendiliğinden geçer dedi çok agrirsa parol tablet için dedi
Beriyytann Uguriklima aynen annemde az önce söyledi içim bi nebze olsun rahatladı ağrım da zaten yel gibi bi idrara çıkınca öyle oluyorum sonra geçiyor