Mge-drkk96 Seymaaaggg 34+0 da 2.250 gram 38 cm boyumuz dün gittik canım kontrole doktorumuz iyi dedi senin nasıl
tazeanne_20 Seymaaaggg 34+0 da gititiğimde 2850 gr ve 45 cm di,34+5 iz bugün ,3 kiloyu geçmişizdir diye düşünüyorum
Minisanne12 Mge-drkk96 bu haftalarda doktor kontrolü her hafta oluyor değilmi doktor sık sık çağırıyor
Seymaaaggg Mge-drkk96 askım bugün kontrolden geldim 2900gr 48 cm boyu var bizimki mi çok büyük acaba :)
Seymaaaggg Efee benimde bugün kontrolden geldim 2900 48 cm 36+4 le uyumlu doktor şişkocu bir bebek diyor:)
Mge-drkk96 Seymaaaggg maşallah her bebek bir tabiki de sanki birazcık iri bir bebis maşallah maşallah
tazeanne_20 Seymaaaggg eğer sen kilo alırsan normal doğuma alamam dedi,87 kiloyla hamile kaldım,96 kiloyum şu an. Almayacaksın diye kesin şart koştu
Seymaaaggg tazeanne_20 askım bana bebeğin kilosuna bağlı olarak sezeryan dedi benim kilomla ilgili bir şey demedi ama
tazeanne_20 Seymaaaggg benim bebeğiminde baş ve karın çevresi2 hafta önden gidiyor,kesin sezeryan demedi ama kilo almamamı söyledi