Eliff00000 genelde 3 haftayı geçerse gelişim geriliğinden bahsedebiliyorlar. Doktorunuz biraz erken konuşmuş gibi ki rahim damarları vs açıksa bir sorun olmaz diye biliyorum. Kendi doktorumdan öğrendiklerim bunlar. Bizim de 21 den beri hep bir hafta küçük çıktı ölçümlerimiz. Ben de telaşlanmıştım ama 32 ye geldik hala aynı o fark. Bir sonraki kontrolünüz de belli olur. Canınızı sıkmayın.