Ada022 sumeyyeee_ Nisa tercihim olurdu sanırsam Esma ve Hafsa çok kaba geldi bana ama Nisa ve Feyza narin gibi duruyor sağlıkla gelsin prenses 🌼😌
SevimliHayalet İki seçenekten esmayı seçerdim. Söylenişi daha kibar. 4 seçeneğe çıkarsakta oyum Nisaya😊