Mucizebebekelif1 Mrb arkadaşlar ben dün doktora gittim randevum vardı şuan 22 haftalık 5 günlüğüz ama bebeğim 20 haftalık gösteriyor doktor dediki gelişm yapmamış 500 grm olmalıyken benim ki 340 canım çok sıkıldı 10 gün sonra tekrardan gidecem süt ceviz muz çok ye dedi sizce toparlanır mı
Ada022 Mucizebebekelif1 kendinizi üzecek veya stres yapacak bir olay yaşadınız mı? Yaşadıysanız bu sebeb olabilir et, süt, avokoda, havuç, muz, kaşar peyniri özellikle hafta da iki kere balık yemeye çalışın toparlar inşallah bebişiniz
Tiiffany Mucizebebekelif1 evet cnm muz kaşar peynir inanılmaz kg aldırıyor Ceviz fındık badem. Her gün süt iç en az 2 yumurta ye. Ben sürekli tüketmiştim 4 kg dogmustu oglum
Busel Mucizebebekelif1 et yulaf süt muz ceviz peynir herseyi ye haftasını yakalar kafana takma kaşar özellikle ise yarıyor omega3 al icmiyorsan
Sumiire Mucizebebekelif1 benim kızda öyle göbek bölgesi hep bir iki hafta geridem geldi tahin pekmez muz ceviz yedim 34. Haftadan sonra doğum kilosu 3400dü
Mucizebebekelif1 Ada022 evet annem hasta onun yanında kaldım biraz stres yaptım ister istemez inşallah toparlanır bebeğim 😔
Mucizebebekelif1 Busel d vitamini alıyorum doktor vitamin ilaçını verdi onları içiyorum inşallah toparlanırız
Ada022 Mucizebebekelif1 anladım çok geçmiş olsun stres, üzüntü çok etki ediyor dikkatli olmalısınız bebekler anne karnında annenin duygularını hissedebiliyor bebeğinizi düşünerek üzmemeye çalışın kendinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
echeveria Mucizebebekelif1 güzel düşün güzel olsun. Tahin pekmez, bebek bisküvisi, bal, kaşar, ayran bunlar da çok kilo aldırıyor. Bence toparlar.
Mucizebebekelif1 echeveria inşallah canım biraz stresli bir gebelik geçiyorum ondan dolayıda olabilir bakalım inşallah toparlanırız
ebrusngl Mucizebebekelif1 evet toparlar ben hergün muz yumurta yiyorum mutlaka ve kilomuz şu an gayet iyi
Smlaa ebrusngl sen de kilo aldın mı peki benim bebeğimin kilosu gayet iyi ama o magnezyum vitamin kan ilacı falan çok kilo aldım
dilay_06 Mucizebebekelif1 pekmez muz yumurta kaşar peyniri yeşil zeytin ceviz badem yoğurt yiyin stres üzüntü stres yapmayın kendinize her bebek kendine özeldir aniden kilo alıp gelişmesi de mümkün. Söylediklerimi yiyin etkili olacaktır.
Mucizebebekelif1 dilay_06 inşalllah canım söylediklerini yemeye çalışacam zaten benimde bünyem zayıf yani bakalım iştahsızım biraz
Zeze96 Mucizebebekelif1 maalesef bende Şuan 22+6 dayım ama 20 haftalık görünüyor bebeğimin karın çevresi ve gebelik zehirlenmesi yaşadığım için bebeğe giden damarlarımın çok dar olduğunu bu yüzden kan akışının çok yavaş olduğunu söyledi.Eğer böyle bir sıkıntınız yoksa canınızı asla sıkmayın.Stres yapmak hiçbir şeye çözüm olmuyor.Ben 8 gündür hastanede yatıyorum ve dün 24. Haftaya kadar yatış verildi.Doktor yaşamaz diyor bu gidişle ama Allahtan asla ümit kesilmez.Tansiyonunuzu da mutlaka ölçtürün her kontrolde bende ölçülmediği içinde biraz geç Kalındı.
Mucizebebekelif1 Zeze96 Rabbim inşallah kucağımıza almayı nasip eder sağlıkla onu büyütmemizi nasip etsin inşallah senin bebeğinde birşey olmaz benim bebeğimi de 28 haftalık alacaklar kalp hastasıyım doğum yaparsan ölürsün diyorlar aldırman lazım ben aldımadım inşallah ta birşey olmaz Rabbime sığınıyorum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ayse0885 Zeze96 rabbim şifa versin olmaz diyen bazen olur hayırlısını versin çok geçmiş olsun 💐💐 inşallah düzelir
Zeze96 Mucizebebekelif1 inşallah dediğin gibi hayırlısıyla beslenir ve sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı❤️üzülme 7 ayda doğum yapılıp yaşayan bir sürü bebek var önemli olan o zamana kadar güzel beslenmesi sonrasında zaten küvezde biz besliyoruz demişti doktor bana