Herkese merhaba. Bebeğim iyice aşağı inmiş ve bugün nst de sancim çıktı ve bende hissettim sancıyı. Zaten 10 gündür kasilmalarimda baya başladı doktor da çok durmaz bu bebek dedi haftaya cuma tekrar çağırdı ve aç gel dedi
İkinci dogumum olacak sezeryan oluyorum şansın çok olursa kasılmaların düzenli olursa hemen hastaneye gel dedi
2680 gr bebeğim haftaya 37. Haftaya girmiş olucam kuveze girmesinden korkuyorum.
Doktor önceki sezeryan yerin incelerse patlar felan dedi şimdilik sıkıntı yok dedi kafam karıştı
Bu haftalarda dogum yapan var mı korkuyorum kuveze girmesinden