Bir-orhn Selammm kizçeler . Gözümün kenarında yag bezesi var git gide büyüyor . 12+6 günlük hamileyim . Bu yag bezesini aldirabilirmiyim herhangi bir zararı olur mu ? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim 😘😘
Cerenssssss Geçmiş olsun kuzum bende de halen var hiçbir sorun olmadı en son Acıbadem de kontrollerimi yaptırdım doktor takip edeceğiz 6 aya bir aldırılacak birşey değil zararlı değil demişti
Bir-orhn Cerenssssss teşekkür ederim canım . Peki hamileyken müdahele edildi mi ? Herhangi bir zararı varmi hamilelik zamanı yaptırılırsa ☺️