Aysegul57 9+3 hamileyim dr 15. Haftada öğreniriz dedi biz çok merak ediyoruz tabi😀 daha erken öğrenen oldumu yada kız/ erkek belirtileri neler yaşayan varsa 😽
Yazmelegi_ Aysegul57 20 de öğrendim göstermedi o zamana kadar sıpa çok eksi yiyordum ben tatlı ile aram yoktu ye eşkiyi dogur ayseyi dedikleri bana uydu 😁😁