Snmim Kızlar reglim 3 gün gecikti kan verdim beta hcg 21 çıktı doktorum perşembe tekrar gel bakalım değerin düşük dedi,daha öncede kimyasal yaşamıştım ve birde 8 haftalık kalbi durmuştu.Sizce değer artar mı artarsa vucumun bunu belli eder mi ??
songul123 Snmim artar inşallah canım belirtileri anlarsin elin ayağın yanar hararet başar halsiz olursun
Denizz01 Snmim geç döllenmedir belki üzülmeyin pozitig olun Allkahtan hayırlısı bence vardır sonuçta geç döllenme olan çok kişi var
Ggggggggggg Snmim Snmim arkadaşımın da çok düşük çıkmıştı bir hafta bekleyip tekrar kan testine gitti yükseldi, Bebek çok küçük olduğu için değerler düşük çıkmış ❤️