@Youngmom8 Ben de geçen temmuz ayında rutin kontrolde öğrenmiştim kalbinin durduğunu. O günden sonra korkular sarmıştı içimi, bir sonraki tedaviye cesaret edebildim korkularım olsa da. Transfer anından itibaren her kontrole yüreğim ağzımda gidiyorum, ya tekrar aynı şeyi yaşarsam diye ama bunun yanında da hep bir umut ve inanç var içimde. Lütfen umudunuzu ve inancınızı kaybetmeyin ve cesaret edin. Yoksa sadece zaman kaybetmiş olursunuz. Biz çok şükür 3,5 aylık olduk bile, inşallah siz de en yakın zamanda bu duyguyu yaşarsınız🙏