cemree2101 Kızlar 16+4 haftalık hamileyim. 2 gündür su gibi akıntılarım oluyor . İç çamaşırım ıslanacak şekilde. Bu sizde oldu mu normal mi yoksa endişelenmeli miyim
cemree2101 Bbeeyyzzaa merhaba, ölçüm yaptı pH normal . Bir sorun yok belki de idrar kaçırma ya da hormonsal dedi . Yani sorun olmadığını söyledi