elisakaraca001 byznr34 bende 6 haftalık oldum tam gününü tamamlarsa benimle aynı gün doğacak bebeğim inşallah 14 temmuz😇
Smg38 Yagmur98 keseniz gorundumu acaba ben de 4haftalik gorunuyorum beta hcg ye gore kese icin bekliyorumda 💓😍
Yagmur98 byznr34 benimde bugun 5 haftalik oldu ama doktora gitmedim daha son adet tarihime gore hesapladim siz gittiniz mi hastaneye
byznr34 elisakaraca001 Benim de 14 temmuz yazıyor son adet tarihime göre program öyle çıkardı ama beş haftalık diyor nasıl oluyor ki🤗
byznr34 Yagmur98 Hayır ben de gitmedim ben de sizin gibi hesapladım biraz daha zaman geçsin öyle gitmeyi düşünüyorum
damlakaratas Yagmur98 bende gitmedim daha 5 hafta 2 günlük cuma günü ultrasona gireceğim inşallah 🙋🏻♀️
elisakaraca001 byznr34 Bana doktor söyledi aslında 7 temmuz dedi ama bir hafta önce veya sonra olabilir dedi. Sizin tam beş haftaysa 14 temmuza denk gelir galiba ben en son geçen hafta gittim doktora 5+3 dedi bugün tam altı haftalık olmuş oluyorum o gündem beri
byznr34 elisakaraca001 Hmm şimdi anladım ben de haftaya doktora gidicem bakalım o ne diyecek programa göre bugün beş haftalık tam
elisakaraca001 byznr34 allah sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah da ne kadarlık oldugu çokta önemli değil şuan çok küçükler çünkü😇
Sabina03 Benimde bebişim temmuzda doğucak Allah izin verirse zaman bi an önce geçsede bebişime kavuşsam