Merhaba güzel annişler bir sorum olacak ilk gebeliğim şuan 33+6 dayız 36+1 e devlet hastanesine randevu aldım şuana kadar özelde takip altindaydim ama ücretler pahalı olunca devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum sizce yapabilir miyim kabul edilir mi tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi rica etsem 🙏🥰💕