Ceren_oguz benimde bel ağrım oldu hep ama hayatımı olumsuz etkileyecek şekilde olmadı ilk üç ay. 16+6 çok şiddetli oldu iki gün hiç uyuyamadım yattım sürekli doktorum magnezyum yazdı kurtuldum şükür ama şuan sizinki yeni olduğu için rahim genişliyor organlar baskı yapıyor çok normal ilerleyen zamanlarda şiddetli olursa Doktoruna danışırsınız. Bu arada ne kadar doğru bilmiyorum ama ilk haftalarda beli ağrıyan hamilelere erkek bebek diyorlar arkadaş çevremde ve bende tuttu cinsiyet sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah