barlaseymahasan Kızlar internetten baktım karar veremedim yardımcı olur musunuz lütfen kıyafetlerimizi yıkamaya başlayacağız da 32.haftamıza yaklaştık 😇😇
guzelanne01_ barlaseymahasan Dalinin sıvısını ve dalinin yumuşatıcısını kullandım kızımda Oğlumdada kullanmak için sabızlanıyorum 🌸
Hallerimvarbenim barlaseymahasan Baby me deterjan ve leke çıkarıcı kullanıyorum yumuşatıcı kullanmıyorum canım
Ruya_burcu45 Unibaby aldım ben deterjanı da yumuşatıcıyi da. Eczacibasinin. Geçen gün yıkadım bir makine, hoşuma gitti
barlaseymahasan Ruya_burcu45 fiyat olarak da gayet uygun sanırım bende sipariş versem mi diye düşünüyorum
Hallerimvarbenim barlaseymahasan İdare eder diyim. Benim beklentim her lekeyi çıkarmasıydı ama çıkarmıyor malesef. Kaka olan kıyafetlerini beyaz sabunla çitileyince hemen çıkıyor