Merhaba hanımlar. Dün kontrolüm vardı 23 +1 haftalık hamileyim ayak damarlarımda morarma vardi hamilelikten öncede vardı ama şimdi arttı. Gecede ayaklarımda karınca gezermis gibi bı kaşıntı ateş basması vs oluyordu. Doktora söyledim bana oksapar iğne verdi 3 kutu. Ama ayağıma bakmadı hiç sadece söylediklerimi dinledi aslında bana kalsa iğne kullanacak kadar kötü durumda değilim. İğnenin recetesine baktım hamilikte kullanılmamalı yazıyor. Doktor yazdığına göre vardır bı bildiği elbet bende kullanacağım ama içim rahat değil. Başka kullanan varmı faydası zararı ne durumda acaba yorumlarsanız çok sevinirim.