Merhaba kızlar 5+2 yeni hamileyim, gebeliği öğrendiğim günden bu yana halsizlik ve ateş basması hali vardı şuan geçti çok şükür enerjik hissediyorum. Evde koşu bandım var gebeliği öğrenmeden önce her gün düzenli yürüyüş yapan biriydim, şuanda da enerjimi toplamışken düşük tempoda yürüyebilir miyim sizce günlük 45 dk-60 dk arası. Herhangi bir ağrım sancım yok kendimi iyi hissediyorum yürüyüş ya da pilates yapan var mı acaba? Evde bütün ekipmanlarım var benim kendimi zorlamadan devam etmek istiyorum