VahideEktirir 33. Haftamda doğum pozisyonunu almış ama rahimde daha incelme yok dedi doktorum suan 35. Haftanın içindeyim acaba sizin doğum pozisyonunu aldıktan ne kadar süre sonra doğdu bebişleriniz 🤔
Agg0207 29. Haftadan beri bebeişşn kafası aşagıda bizim 35. Haftamdayım erken dogum riski falanda yok o şekilde duruyor bizimki hep