GokceMom_ korkma canım zaten değerler günü gününe tutmuyor ki mesela yarın bir daha baktırsan daha farklı çıkar, referans aralıklarıyla çıkan sonucun arasında uçurum kadar fark yoksa korkma sadece dediğim gibi doktorun gerek görürse dozunu yükseltir bebiş içinde sorun olacağını zannetmiyorum yine de en doğrusunu doktorlarımız bilir sağlıkla kavuşun inşallah