Berna_bulut Haftadayım sabah kustum doğal olarak karnımız kasılıyor kusarken biraz işlerimi hallettikten sonra oturdum pantolonum iç çamaşırım ıslanmış. Hemşireyi aradım herhangi bir belirti daha olursa hastaneye git dedi endişeliyim sizce birşey olurmu
bitterciko Berna_bulut o su değildir akıntıdır diye umuyorum siz yine de gidip bi turnusol ped ile baktırın içiniz rahatlasın
Berna_bulut Brisii yarım çay bardağı 1 çay bardağına yakındı hemşire o şekilde sordu bende yarım çay bardağı vardı dedim
Ebelendiniz İdrar olabilir mi ? Çünkü bazen kusarken çok katıldığı için alttan idrar yapılabilir . Bu arada ebeyim 🥰
Berna_bulut Ebelendiniz inşallah öyledir ama kustuktan hemen sonra gelmesi gerekmezmi idrarın ben kahvaltı hazırladım oturdum öyle gördüm ondan öncesi yoktu
Berna_bulut Burrccu ister istemez içimde kuşku var ya idrarsa diye gitmedim bide ağrım sızım yok olmazsa gdiicem artık içim rahatlar
tosimosi Berna_bulut bencede turnusol pedi ile kontrol edebilirsiniz ama bende kusma zamanında baya altıma kaçırdığımı bilirim :D
[silindi] Berna_bulut kanla karışık değilse korkma akıntı artıyor bazen iç çamaşırım çok ıslak oluyor şaşırıyorum
ebrusngl Berna_bulut bence doktora gidin beklemeden dediğiniz gibi yarım çay bardağı şeklindeyse su olabilir zaman kaybetmeyin
echeveria Berna_bulut doğum olsaydı kasılmalar olurdu. 20. Haftadan önceki kayıplar düşük. 20. Haftadan sonra ise erken doğum olarak geçiyor. Ben de idrar olduğunu düşünüyorum. Önce nst ile bakarlar diye düşünüyorum
Kediler Berna_bulut inşallah korkularınız yersizdir… Gelişmelerden bizi de haberdar edebilir misiniz? Merakla takip ediyorum