Gulsahkizilkan Kızlar selam bugün doktor kontrolüm vardı. 5 hafta 6 günlük şuan. Bebek yeni yeni oluşmaya başlar dedi pazartesi günü tekrar çağırdı o zaman kalp atışını duyarız dedi. Kesen gayet güzel gelişmiş kan değerlerin herşeyin normal dedi.
zeynozey Gulsahkizilkan 6+4 kalp atışı duyduk her iki bebeğimde de 😃 sende duyarsın canım hayırlı olsun
Beggg Gulsahkizilkan biz 6 haftalıkken gördük keseyi,kalbi ise 7 haftalık iksn👼🏻 Ne güzel bir sorunu yok olmasın da,sağlıkla gelsin miniğiniz💓