Mavinin_kadini
Kabızlıktan cok cektım bende serklajlıyım, ama 3 gun cıkamamak fazla geldı bana , doktorunuz ilaç önermedi mi magnesie calsine sabaa kullanıyorum
Hergun tuvalete cıkarmaya basladı. Bence hiç vakıt kaybetmeyin yazık günah hemoroid falan eklenıyor allah korusun 😵💫
Doktorunuza danısın bu ilaç için bence