Histereskopiyi bundan 2 yıl önce yaptırdım korkulacak bi işlem değil uyutuyolar yarım saat içinde bitirip odaya getiriyolar uyandığında regl ağrısı gibi ufak ağrılar oluyor 1 2 saat içerisinde kendine gelince çıkartıyolar seni zaten kanama hafif oluyor çok uzun sürmüyor ertesi günü rutin hayatına devam bile edebilirsin . Ben hamile kalamadığım ve poliplerim olduğu için olmuştum şansın yüksek hamile kalabilirsin demişti ama kalamadım 2 sene sonra tüp bebek yaptırarak hamile kaldım. Umarım güzel sonuçlar alırsınız