LMB Arkadaşlar Mrb aranızda hamile olup enerji içeceği içen var mı evet zararlı ama biz de nefis taşıyoruz ben arada bir içiyorum bugün de 1 bardak içtim bu şekilde hiç sıkıntı yaşayan oldu mu bebekle ilgili
minikprens_71 LMB enerji içeceğini bilmiyorum ama daha zararlı bi içecek içiyorum arada çok canım isteyince kola içiyorum🥹 Rabbim’in izniyle bişey olmaz, olacak olana da ne kadar dikkat etsen de olur 🥰 ama biz yine de tedbir alıp takdiri Allah’a bırakalım 😂🥰🤲🏻
bitterciko LMB enerji içeceği koladan zararlı sağlıklı insana bile içmemesi öneriliyor kalp atışını hızlandırıyor ani kalp durmalarına sebep oluyor.
3babymom LMB değil enerji içeceği kola dahi icmiyodm mecbur kalmadıkça ki üç çocuğumda da boyleydim Nefisten ziyade can tasiyoruz enerji içeceklerinin üzerinde yazıyor hamile ve emziren kadınların içmesi önerilmez diye Ben şuan emziriyorum asiri severim redbul falan eşim alır bana da fuse tea falan getirir bazen canım istediginde esiminkinden bir yudum alırım nefsim ölsün diye falan Bence hamilesiniz içmeyin derim Yine de siz bilirsiniz
Elilar2225 Nefis taşıyoruz evet ama ondan önemli bebek taşıyoruz. Bir iki yudum her neyse ama arada bir fazla
LMB bitterciko Allah korusun doktor sürekli içmediğin sürece bir sıkıntı yok dedi sizin gibi kalp atışını durduruyor falan demedi yine de bu kadar emin olmadan yorum yapmak korkutmak doğru değil
minikprens_71 LMB aynen öyle doktoruna danış o arada iç derse iç yani hiç bir sorunu olmaz doktordan baska burda kimse kesin bisey diyemez Rabbim yoklukluklarini göstermesin sen buraya bu soruyu sormakla hata yaptın çok bilmişler ebem gibi konuşur durur Allah sabır versin😂😂
LMB minikprens_71 herkes en iyi bilen olmuş valla ben zaten bebeğiyle ilgili sorun yaşayan oldu mu diyorum hayır oldu ya da olmadı demek zor millet a yı z yapıyor canım maalesef ülkemiz de büyük bir üslup sorunu ile karşı karşıyayız ne yazık ki kim ne konuştuğunu bilmiyor
minikprens_71 LMB sen hiç takma burdakilere kafayı valla hamile falan dinlemeden direk ne kadar kötü bir şey varsa onu şak diye söylüyorlar sonra da aman bebek kötü olur diye düşündüklerini sanıyorlar. Aynen öyle kimse ne konuştuğunu bilmiyor. Dediğim gibi veren de alan da Allah o istemediği sürece sen istediğini yap dünyaya gelecek bebek her türlü sağlıkla hayırlısıyla gelir🥰