Anneyimkiben Arkadaşlar havalar iyice güneşlendi hamilelikte hangi marka güneş kremi kullandınız ?hamileliğe uygun olarak doktor tavsiyesi mi kullanıyorsunuz?
Beggg Anneyimkiben ben lorealin güneş kremini aldım hepsi buradadan indirimden 189 tl idi belki hala aynıdır
Zhr-zhr Anneyimkiben Doktorum kesinlikle mineral filtreli kullanmalısın dedi. Selante pregna kullanmaya başladım çok memnunum. Üstelik 150 mg 468 liraya aldım trendyoldan. Çok ince bir tabaka sürmek yetiyo. Doğumdan sonra da kullanmaya devam ederim yüksek ihtimalle çünkü bitmeyecek 😂
Mlkengn Anneyimkiben leke karşıtı ve güneş koruyucu güvenilir olarak solenta pregna önermişti ilk hamileliğimde doktorum. Çünkü çilli ve lekelenmeye müsait bir cildim var. Baya da bereketliydi. Şimdi ikinci hamileliğimde de ondan kullanacağım direkt.
Lur-2006 Anneyimkiben ben sordum cosmed in güneş kremini önerdi. Daha önceden de ben o ürünü kullanmıştım gayet başarılı tavsiye edebilirim size de eğer karma cildiniz varsa
MalkOc Anneyimkiben doktoruma degıl ama satıcıya sordum kuzum birde orası tamamen dogal ıcerıklı bitkisel seyler sattığı ıcın tercih ettm ztn. İnceleyebılırsınız tabi siz yinede
Beggg Anneyimkiben hayır sormadım,çok güvendiğim birisi önerdiği için aldım bir sorun olacağınj düşünmüyorum inşallah
Anneyimkiben Lur-2006 Karma değil cildim ama beyaz tenliyim şimdi bide hamilelikte lekeler oluşmasın istiyorum yazılan ürünleri tek tek araştıracagım artık
Lur-2006 Anneyimkiben ben cosmed i daha önce de temiz içerikli diye denemiştim ben de beyaz tenliyim ve lekelenmeye çok müsait cildim. Hatta cosmed in kids olanını al dedi doktorum direkt Siz araştırın içinize en sineni alın 🌸
Mrvya Solenta kullanıyorum ama hiç sevmiyorum cildime uymadı ve kokusu da hiç hoşuma gitmiyor. Hamileler için üretilmiş olduğundan almıştım