Dün akşam saatleri kalçama agrı girdi kasıklarıma hafiften sancı gittik acile nstde sancılar çıkınca doktorum geldi bebegimin gelişimi geriden geldigi için yatış yaptılar dogumu durdurdular serumlar baglandı ama hep sancı devam etti bugun tekrar bakıldı artık baskı yapıyor aşagıya doğru bebek yarın 4 de doğum randevusu oluşturuldu 2. Sezaryanım olacak dualarınızı bekliyorum 🙏🏻♥️