Kızlar 6 haftalık olduk bugün dün Dr a gittim kansızlık var bende zaten ama ferritin 8.97 ye düşmüş ve Dr bana gayet normal dedi ama benm basim çok donuyo gözlerime vuruyo böyle bişey başına gelen var mı bide ben Beyoğlu’nda oturuyorum Avrupa yakasinda önereceğiniz Dr hastane var mı ?