betulpolat yok yok zararı yok gebeliğin belirli bir zamanında her gebe yaşıyordur ben 38 haftalığım hala yaşıyorum. Bebek büyüdükçe mide ye baskı yaptığı için mide asidi yukarı çıkıyor ondan oluyor. Doktoruna, sor o ilaç verir. Gebeliğin normal olağan şeyleri