Kızlar bebekde gaz olacak diye bazı şeyleri yiyor musunuz yoksa dikkat ediyor musunuz? Birde kimyon gazı alır diyorlar doğru mu. Mesela sıcak bi nohut fasülye yemek istiyorum artık, kaç gündür çorba çorba gına geldi, şöyle etli nohut etli fasülye felan canım istiyor, bulgur pilavını çok severim ondada gaz yapar yazıyor, asitli içecek içemiyorum hamileyken hep içerdim meyveli soda sprite felan şimdi onlarda yok yani sizler neler yapıyorsunuz :)