Nurr_22_22 Bellisima21 nüfus müdürlüğüne eşimin kendimin ve kızımın nüfus fotokopisini götürdüm orada form doldurdum 3 ay içinde PTT ye adına yatar dediler 1 ayı geçti yatmadı daha
YesimMm- Bellisima21 doğum parası çalışanlar için. Aktardgmz yada aktarmadgmz haftaların toplam maaş ücreti. Kurum toplu yatırabilir yada her ay maaş şeklinde de yatırabilir. Calismayanlar için sadece emzirme parası var diye biliyorum yillardr aynı 300 lira galiba ona başvuru yapıp eşin üzerine yatıyor
Tufan_aras Bellisima21 bende ilk çocuğumda aldım 37. Haftada çalışamaz raporu aldım ve sonrasında doğum öncesi ve doğum sonrası aldım sonrada çıkış yaptım işsizlikte aldım oh mis çalışan anneler haklarınızı mutlaka alınız şimdiki çocuğumda da alacağım inşallah doğum parası hariç ilk çocuğa 300₺ 2. Çocuğa 600₺ diye devam ediyor süt falan da veriyor devlet
3prensesannesi__ Geçen burda bi bayan paylaşmıştı asgari ücretle çalışanmış 22 bin tl almıştı 2022 de başvuru yapmış 2023te 38 bin tl verilecek dedi bakalım hayırlısı
hulyademr Çalışan annelerde alabiliyor mu ya da belli bir gelir sınırı var mı? Ben öğretmenim ama ilk defa duyuyorum bu miktarları
3prensesannesi__ 32 haftalıkken çalışamaz raporu almanız gerekiyor doktorunuzdan 32 haftayı geçirmemeniz gerekiyor Çalışmayanlar alamıyor
Nonim Bellisima21 bilmediğim için soruyorum da şimdi 32. Haftada doktorumuzdan çalışabilir raporu,37.de çalışmaz mı alıyoruz özel ya da devlet fark ediyor mu
adatuna Çalışan anneler için bu. Doğum parası değil de 4 ay boyunca ücretli izinde oluyoruz onun parası işte. Sigortanız o 4 ayın maaşını size yatırıyor. Çalışmayan anneler alamıyor. Çalışmadıkları için.
hulyademr adatuna peki benim bu ikinci gebeliğim. İlkinde böyle bir durumu bilmediğim için almadım. Şuan alma imkanım olur mu acaba?