Slaedz ben lohusalık pek yaşamadım. Tek başımayım yalnız baktım bebeğime beni zorlayan tek şey bütün gün evde tek olmaktı. Bebeğe yardım için değil ama laf edecek muhabbet sohbet edecek vakit geçireceğim kimsem yoktu çok yalnız hissetmiştim kendimi
Ayrıca pişmanlık değil ama bebeğe alışamama adapte olamama lohusalıkta değil canım. Bence normal bir durum aynısını bende yaşamıştım. Ne yapacağım nasıl bakacağım diye bunaldım çok şuan kızım 2 aylık hala daha bunaldığım çıkmazda kaldığım zamanlar oluyor