Serendipity16 ebrylmzayyldz benimde azaldı baya kahverengiye dönüyor ikimize de hayırlı sonuçlar inşallah
Aysegul57 Serendipity16 hayır ilaç iğne hiç bişey vermediler 3 tane hastaneye gitmeme rağmen. Şuan çok şükür sıkıntım yok 10. Haftadayız
Serendipity16 Aysegul57 kanama olmasına rağmen hiç ilaç vermemeleri çok kötü ya ben kahverengi lekem geldiğinde bile neden ilaç vermediler diye kızdım. Allah bu çocuğunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Aysegul57 Evet bende sonradan araştırdım öğrendim ilk gebelik olduğu için bilmiyordum iğne yada ilaçla destek olunduğunu. Amin canım inşallah Allah sanada güç kuvvet versin sağlıkla alırsın inşallah kucağına sende 🙏🏼