yesmkaya-3 Benim banyom çok küçük o yüzden küvet seti alacağım bebeğime acaba katlanabilir mi önerirsiniz normal mi ben daha önce katlanabilir çamaşır sepeti aldım fazla kullanmadan yırtıldı sizin öneriniz nelerdir ???
Balbebek012 yesmkaya-3 ben de normali var kullanışlı bebeği zaten sürekli banyo yaptırdığım için elimin altında hazır olması benim için iyi oluyor
Nazlimom yesmkaya-3 katlanabilir aldım ben şimdi 1 yaşında içine sığmıyor babasıyla beraber yıkıyoruz duşakabin içinde
miray1995 İlk oğluma normal set almıştım. Fazla yer kaplıyor. Bu sefer katlanabilir alacağım daha pratik