Merhaba kızlar bugün randevum vardı bebeğim 874 gram dedi doktor. Kilosu normal dedi ama bana az geldi sanki. Şimdi kilo değil sağlık önemli diyeceksiniz tabi ki önce sağlık ama ilk bebegimde zayıf doğmuştu ve bunun sıkıntılarını çok çektim simdi ayni şeyleri yaşamak istemiyorum sizce nasıl kilosu