Ben de yeni başladım aşılamaya. Şu an gonal f iğne kullanıyorum. Bizim de ilaçlar hariç 4500 tl dediler. Gittiğim doktor profesör . Ona rağmen iyi gibi geldi bize ücret. Ama bir de mikroçip aşılama varmış onu istersek fiyat yaklaşık 2000 artıyor. Mikroçip yöntemini deneyen başarılı olan var mı ?