Pik3453 benimde ilk gebeliğim canım bana en başından beri veriyodu kullanmam için bebek tutunsun diye sonradan da ağrın olmadığı sürece kullanma dedi bende kesmiştim 2 aydan fazladır kullanmıyorum çok şükür 8 inci ayımıza yaklaştık Amin Rabbimin izniyle kucağımıza alalım inşallah ❤️