Mudesyu Bu yüzden doktor çok önemli 🙏🏻 ben doktorum için hep iyi ki diyorum. En başından beri takibindeyim 🙏🏻 20+3 olduk. Herşeyi ayrıntılı Açıklar, sorularımı cevaplar, mesajlarıma anlık döner. Ultrasonda bile ne görüyorsa hepsini anlatır, örneklendirir, hatta kendisi pozisyonu bile gösterir 🙏🏻 İyi, mutlu ve sağlıklı gebelik için iyi bir doktor seçmenizi öneririm ❤️ Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah ❤️❤️