Buurcuu
Perşembe günü çok fena bir şekilde boyun ve baş ağrısı ile sağlık ocağına gittim tansiyonumun çok yüksek olduğunu tuzu azaltmam gerektiğini söyledi halbuki ben zaten tuzu azaltmıştım çok yemiyodum neyse ağrı kesici verdi o gün aldım hapı iki gün ağrım geçti rahattım bugün o fena ağrı yine var yine mi yükselmiştir acaba eczaneye gidip ölçtürsemmi veya benm gibi hiç bunolayı yaşayan varmı napmalıyım nası düşer tansiyon(bu arada 23 haftalık hamileyim)
Tekmile
Kesinlikle gidip ölçtür tansiyon ihmale gelmez canım, bol bol su iç ayaklarını havaya kaldır. Limonlu su veya şekerli su içersen biraz dengeler tansiyonunu
Kadriyeeee
Ayaklarını havaya kaldırma sakın. O tansiyon düşük olunca yapılır. Sağlıkçıyım bu arada . Bide ilk ve tek yapman gereken direk kadın Doğum doktoruna gitmen hala gitmemiş olmana şaşırdım .