Kızlar bugün sağlık ocagına ikinci kez beta vermeye gittim ama doktor bana öyle bişey yok biz bir kere bakıyoruz ikinciye ne gerek var cuma gel normal kan tahlili ne bakalım dedi bende odasından çıkıttım sonra tekrar içeri girdim kadın doğum doktorum istiyor iki kez bakılması lazım iki kattı artmısmı sağlıklı mı diye dedimde zorla baktı yani normal mi bu şekilde davranması sizce .