Sahdormommy kuzum 14. Haftaya kadar devam etti benim. Sadece bir kez kırmızı geldi. Sonra 2 haftada 1 koyu kahverengi gelip bir kaç gün sürüyordu rengi gittikçe açılıp beyaz oluyordu. Arada çok açık pembe geliyordu ara ara yokluyordu. Ama çok şükür bebeğimde problem yoktu. Wc harici kalkmıyordum yerimden. İçini rahat tut. Ben bulantılarımı takip ediyordum sürekli. İlk bebeğimi 5 aylıkken karnımda kaybettim. Belirtilerim gitmişti 1-2 gün öyle anlamıştım. Sende onları kontrol et, sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım inşallah amin❤️🤲🏻