Cahil.insanlarla basetmek kadar zor birsey yok .Anne karnındaki çocuğun cinsiyetini belirleyen zaten Erkek degilmi?erkekten gelen kromozomlar.allahsabir versin böyle insanlarla basetmek zorunda kalanlara 🤲sağlıcakla alın çocuklarınızı kucağınıza insallah🤲