Stella55 13+2 yim o kadar su içmememe rağmen o kadar tuvalete gidiyorum ki, galiba rahim artık mesaneye baskı yapıyor en ufak çiş gelişte lavaboda buluyorum kendimi 🫠 allah beni gece uyanmalarına hazırlıyo galiba, sizi de hazırlıyo mu 😂
Minigim38 Stella55 sen daha 35. Haftadan sonra gör🤭🤭adım attıkça çişin geliyor yani bende öyleydi dışarı çıkamaz olmuştum 😁😁şimdi 5 aylik olduk emzirmek için kalkıyorum 😁
Stella55 Kiraz53 bebek emzirmek için uyanmalara hazırlık hep bunlar 😂 bi de dönüşte hemen dalamamak var ya ooof
Aynenkanka Stella55 ohooo dur dur daha bu başlangıç 🤣🤣 10 dk da bir wc deyim 36 haftalık olduk ayakları hep mesanemde utanmasam altıma bez takıcam🤣🤣 öğlen dışarı çıkıcam mesela şimdiden düşünüyorum hangi avm de wc nerdeydi, alışveriş yapacağım mağazaya uzaklığı ne kadardı sjhsshhsh
meryemy Stella55 gece uyanmanın ysnında bir de uykudan uyanınca kendime gelemiyorum ben halsizlik hep var sanki bulantı da geliyor tekrardan 23+6
Elifeski22 Stella55 15+5 durum hala aynı 🤣 gece su içmek istemiyorum bu sebepten 🤣 evet bence de bizi hazırlıyor Allah 🥰😀😀
Aynenkanka Stella55 hshshsh benim kocam her tuvalete kalktığımda gece kalkıyor nereye diyor en sonunda patladım dedim okeye dördüncü arıyorlarmış oraya gidiyorum zaten bunalmışım uyku muyku kalmamış çişten dhhshs zavallı kocam ya
inciata 25+1 10 dakikada bir sıkışığım :):) arada söylemesi ayıp kaçırdığım oluyor yetşemiyorum geçen yanlışlıkla gidene kadar kaçırmışım uykuda oğlum 4 yaşında baba kalk annem altına işemiş kız ona ayıp dedi :):)
Betul564 Aynenkanka ayy bu yoruma kahkaha attım 😂😂bende sürekli saat başı uyanıyorum hatta bu gece yarım saate bir uyandım ama çıldırcak gibi oluyorum daha bide ileriki haftaları düşünemiyorum