nergismom Günaydın Anneler ve Anne Adayları 🌼😍 Bugün bizim görüş günümüz kızımla👶🏻 şeker yüklemesi yapılcak heycanlıyım🌼🌼🌼 25+2 yiz❤️ sizin sonuçlar nasıl çıkmıştı ve bebişiniz kaç kg boy 😚
prematureannesi_ nergismom kan ile basıldı benim sınırdaydı diyet listesi verildi ama ben uygulayamamıştım.
tunasmom nergismom Bende şimdi Şeker yüklemesi yaptırdım yani açlık verdim içeceği içtim bekliyorum ☺️
Syma_07 nergismom bizde 24+2 gunluguz yarın şeker yüklemesi yapilacak kilo 620 gram boy 28 cm dün gitmiştik hastaneye 😌
en_guzel_emanetlerim Bizde açlık 80 çıktı Glukoz şurubu 75g içtikten sonra 60 dakikada 117 çıktı 120 dakika sonunda da 96 çıktı Doktorumuz herseyin normal olduğunu söyledi
inciata açlık 102 1 saat sonra 194 2 saat sonra 147 şuanda diyet yapıyorum 10 gün sonra gideceğim bakalım insülinmi diyetmi gene bakılacak
Hillary inciata diyete devam der benimde böyle cıktı dün doktorum diyete devam dedi her öğün şekerimi ölçüyorum
inciata Hillary 10 gün sonra bakacağız bakalım ya insülin yada diyet ilk oğlumda da öyleydim insülin vuruluyordum yoruldum artık :(:(
semadrd Canım ben 21 haftalığım 25. Haftada birdahaki kontrolümüz, bu şeker yükleme vs nasıl karar veriliyor bana sağlık ocağına git kan ver tetanoz ol dedi açlık tokluk vs o şekere nasıl baktırıcam hiç bilmiyorum bilgilendirirseniz çok sevinirim
Esranrbal Bende geçen hafta gitmiştim 24+5 haftalıkken, Açlık:75 50 mllik yüklemeden sonra 74 çıkmıştı tekrar kan vermedim doktorum istemedi güzel sonuçlar dedi hamdolsun ki işte kızımıda gördüm 🥹♥️ Boy:28,5 Kilo:763 gr 🥰
Esranrbal nergismom amin amin inşaALLAH balım valla doktorumuz da öyle diyor biraz iri olacakmış kızımız 🥹🥹♥️