Aynen doktora gitmeden bilemezsin inşallah Bir sıkıntı yoktur ben ilk gebeliğimde lekelenme yaşadım kalbi durmuş ama ikinci gebelememde lekeler mevcut değil bildiğin kanama yaşadım ama o da gayet sağlıklı ve akıllı bir çocuk ani lekelenme iyi de olabilir kötü de olabilir doktordan başkası bilemez sen geciktirmeden doktora git