Merhaba 21 yıldır tip 1 diyabetliyim yani insülin bağımlı şeker hastasıyım. 32 yaşımdayım. Tam şekerlere düzene sokayım derken hamile kaldım. Yaşadığım şehirdeki araştırma hastanesine gittim ve oradaki doktor yüzünden psikolojim bozuldu sevinemedim bile. Ölü doğar anomali doğar sen şeker hastasısın nasıl hamile kalırsın resmen zorla hastaneye yatırdı o zaman daha yeni öğrenmiştim. İmza atarak hastaneden çıkıp ankaraya gittim oradaki perinatoloji doktorları riskleri anlattı ama her şey normal gidebilir diye güzelce anlattılar. Daha sonra yaşadığım şehirde başka doktora gittim şükür çok iyi çıktı kendisi daha anlayışlı. Şu anda 8 hafta 3 günlük gebeliğim var. Şekerlere dikkat ediyorum ama bazen yüksek çıkıyor. Deneyimleri olan varsa paylaşırsa sevinirim haşa bebeğim olacak sevinci yaşayamadım 😓